Måndag..

Hej Alla kära läsare, vilka ni nu är :)

Ja då var det måndag igen och jag har semester :) Kommer att vara ledig hela december och det skall bli riktigt skönt.

Helgen har varit hur bra som helst. Har haft svärmor och svärfar här och vi har haft det super trevligt.
På lördagen så stack mange och svärfar ut och löptränade. Senare på eftermiddagen så åkte jag och svärmor till gymnasium och körde ett spinning och core pass. Roligt att Birgitta ville följa med, detta var första gången för henne och hon gillade det. Så nu Birgitta så är det bara att ta för vana att ta med dig träningskläderna när ni kommer ner.

Birgitta har lekt med Ebba hela helgen, hon har inte släppt farmor någon gång.
Ludwig är väldigt förtjust i farfar, han kryper gärna upp till honom och ger honom en omgång pussar



Idag så har jag städat och tvättat, funderade ett tag på att sätta upp julgardinerna i köket, men jag beslutade att hoppa över det. Jag och barnen åker upp till jämtland om 1,5-2 veckor och sedan kommer mange upp och firar jul med oss och sedan blir det nyårsfirande i Finnerödja.
Fast jul stjärnorna har jag satt upp :)

Sätter in ett kort på våran söta dotter också


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för senast! Det var jätteskoj att följa med på gymmet om än väldigt jobbigt! Men samtidigt får man ju ett kvitto på vad man orkar, nästa gång hoppas jag att jag inte blir fullt så trött. Fick allt en del träningsvärk men det är ju egentligen bara skönt...fick smörja ryggen med linnex...gissa om det blev hett!

Vilket fint kort på Ebba, mina kort blev inte alls bra (rätt korniga vad nu det beror på).

Kram på er allihop

2008-12-02 @ 20:02:15
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/
Postat av: Viktoria

Det är ett otroligt fint kort på lilla tösen!!

2008-12-03 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0