MSN

Vill tipsa om en bra länk där du kan kolla vilka som har deletat dig från MSN
Kanske du finner att kompisar som du trodde du var vän med, eller arbetskamrater eller släktingar inte vill ha kontakt med dig.
Rätt roligt att se vilka som inte vill fortsätta ha kontakt med dig ;)

http://www.blockstatus.com/msn/delete-checker


Så här såg det ut för mig

4 User(s) have Deleted/Not Added you
EmailNickName
[email protected]Lisa P
[email protected]Marie
[email protected]Pernilla L
[email protected]marion S

Det var inte så illa som jag trodde, hade räknat med många fler, med tanke på hur länge och hur många man har snackat med under alla år.
Fast visst blev jag lite förvånad ....
Jag lär ha deletat fler, eller jag vet att jag har gjort det.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ulle

Jag kommer iaf aldrig att deleta dig min vän!



Du e ju bara för go du! hihi



Tack för tipset! Ska genast springa o kolla vilka jag tror är mina vänner.



Kram

2008-12-03 @ 20:46:33
Postat av: Anonym

Jag kommer iaf aldrig att deleta dig min vän!



Du e ju bara för go du! hihi



Tack för tipset! Ska genast springa o kolla vilka jag tror är mina vänner.



Kram

2008-12-03 @ 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0