Nedräkning

Har börjat ..... Nu är det inte länge tills vi sätter oss i bilen för att köra till nordligare grader.
Ebba längtar och hon ivres o gnusser händer varje dag :)
Vi kommer att göra ett stop hos farmor och farfar först innan vi åker upp. Är roligt att träffa dom lite + att det blir en lite lättare resa upp.
Istället för att köra 75 mil nonstop så blir det, 22 +53.

Känns lite pirrigt att köra själv med 2 barn på vinterväglag, man är ju inte direkt van vid det här nere.
Mange kommer ju upp dagen innan jul med tåg och sedan gör vi sällskap hem.
Julen kommer att firas i familjens tecken. Vi kommer att samlas med släkten och äta gott och dricka gott.
Som det ser ut just nu så är det ju rätt mycket snö så det lär bli lite skidor och skoter också.
Nyår kommer vi att fira med farmor och farfar och det ser vi fram emot.

Igår var jag med Ludde till doktorn, han har haft feber över en vecka nu och haft hosta. Det visade sig att han har vatten bakom båda öronen, dock så var lungorna ok och det var ju därför jag åkte dit.
Stön, tänk om vi har fått ett öron barn till!? Vill inte ......

Appropå öron barn, idag skall ebba till sin öronläkare. Hon skall på kontroll efter den senaste operationen och sedan göra ett öron test. Hoppas allt är bra.

Sedan ikväll så skall jag och mange på julbord. Det är hans jobb som bjuder. Skall bli gott att komma bort bara han och jag.

Imorgon så är det Lucia tåg  på ebbas dagis, detta är första året som dom verkligen har ett sådant. Ni kan ju gissa vad ebba skall vara ;)

Nä nu skall jag passa på att duscha medans Ludde sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0