Hallowen + Träning + Flytt +Städning

Med tanke på hur det var förra året vid denna tid så har det gått riktigt bra.
Förra året blev nämligen Ebba skrämd ett X antal gånger och hon frågade sedan i nästan 1 års tid om det var Hallowen.
I år så har hon gått med morfar och fått sig en ansiksmålning, ingen hemsk utan hon ville vara prinsessa.
Idag när vi var till gymmet så hade hon på sig spindelmanna dräkten på sig,m doch INTE masken ....

Idag så har mamma och pappa åkt hem, känns trist men men.
När dom hade åkt så packade jag och ebba ihop oss och åkte till gymmet, tränade Bodypump idag och det kändes bara bra. Var en ny och bra instruktör som puschade på oss. Själv kunde jag öka på några kilon på stången och det är sporrande.

Nu är mange iväg och tränar och jag och barnen tar det bara lugnt, ebba sitter och kollar på Tingeling och Ludde sover.
Jag har försökt städa undan lite innan mange kommer hem.
Vi skall nämligen börja flytta upp hans kontor nu och börja måla luddes rum.
Så vi lär ha fullt upp ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va bra att Ebba inte är så rädd för alla hemska halloweenfigurer längre. Bra att få va med i leken själv kanske även om man vill vara en fin prinsessa hellre.



Ullared ja....det är nog inte lätt att veta när det är mycket folk där verkar det som...ska visst vara gott om plats 23 december har jag hört. Men vem vet, nu kanske alla väntar tills dess när det ryktet spritt sej.



Kram farmor

2008-11-02 @ 08:43:51
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0