Varsel ...

ja nu är det dax för varsel hos oss med. Känner mig nervös, även fast att jag har nästan 8 år inom företaget så känns det inte säkert. Det här med sist in först ut är ju inte riktigt sant. Det beror ju på ett gäng många olika faktorer.
Sedan känns det ju inte så roligt när man inte är på plats . Det positiva är endå att jag har 5 mån varsel och sedan har jag 5 mån uppsägning så det förskjuter ju endel. Om det nu visar sig att jag skulle bli varslad.

Annars så har det varit fullt upp, dagarna bara susar iväg.
Imorgon så är det dax för träning igen, imorgon så blir det ett bergstigarpass (spinning) och sedan ett pass i gymmet.
Det är bra att träna så man kan skingra tankarna lite.

Kommentarer
Postat av: Maria Sundberg

Hej Anna

Klart att jag hjälper dej med det....

Skicka mej bara ditt användarnamn och ditt lösen igen så fixar jag det.....

Vill du ha den lika som min?

ge mej bara informationen så jag vet.

Trevlig helg

Maria

2008-11-21 @ 10:53:13
URL: http://olepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0