Händelserik dag och natt

Natten som var så somnade ludde vid 5, sedan vaknade han vid 7. Så han fick inte mer än 2 timmars sömn och inte vi heller *snark*
han mådde inte alls bra.

När jag kom hem efter att ha lämnat Ebba på dagis så upptäckte jag blod i kattsanden, så det var bara att ringa djursjukhuset.  Fick en tid 11:30

Sedan ringde jag barnmedicin angående ludde och dom tyckte att det var bäst att vi kom in för en kontroll eftersom han inte har ätit och druckit så bra.

Så jag fick ringa Mia som kom hit för att passa Ludde medans jag for iväg med NT. Det visade sig att han hade njursten igen. Så jag åkte därifrån 1300 kr fattigare och då har jag inte ens tagit ut hans medicin..

Jaja, väl hemma så var det bara att packa och få i sig lite käk, ludde var så trött och grinig, tror jag det när man inte har sovit mer än 2 timmar.

Mia åkte iväg till dagis och hämtade ebba och körde henne sedan till kungsten för att lämna henne till vickan.
Hon skulle nämligen klippa sig idag och jag kunde ju inte ta henne dit nu när ludde var sjuk.

Själv så satte jag mig i bilen för att hämta mange på jobbet för att sedan fortsätta till Östra.

På östra behövde vi inte vänta allt för länge innan vi fick hjälp. Dom vill att vi skall komma tillbaks on 1-2 dar om han inte har ätit som han ska. och att vi skall ha koll på några koppar som är lite infekterade.

Sedan tog vi oss in till stan för att hämta ebba, hon blev så söt, se kortet nedan


Ludde är fortfarande orolig. Mange har fått vaggat honom i timmar nu.
Hoppas verkligen att det är på bättringsvägen, för det smärtar att se sitt barn så dålig.

Nej nu skall jag försöka sova, är rädd för att det blir en jobbig natt igen


Kommentarer
Postat av: Maria Sundberg

De senaste 10 åren så har mitt namn varit Sundberg och inte Halvarsson:-)

Ha det så gott

//Maria

2008-10-24 @ 03:41:15
URL: http://olepunktse.blogg.se/
Postat av: Anna Nord

Det var pinsamt för det vet jag ju...

2008-10-24 @ 08:55:47
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/
Postat av: Pia

Helt otroligt vad lik Ebba är dej...... Hon blev så gullig i håret!

2008-10-24 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0