Idag..

så har jag jobbat. Har haft en del att göra. Passade även på att luncha med Amir på IKEA.

Just nu så sitter vi och väntar på att mamma och pappa skall komma, ebba ligger just nu inne på sitt rum och surar över att dom aldrig kommer.
Hon har väntat länge nu, det har varit nedräkning i flera dagar.

Igår så fick jag äntligen till min lilla hörna i vardagsrummet, det får bli så eftersom ludde måste få manges kontor och mange får ta mitt lilla krypin

Så såhär blev resultatet



där får jag plats med alla mina scrapp grejer som förövrigt har varit orörda sedan ett år tillbaka ..

en bild till på resten av vardagsrummet



Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det blev ju bra med din scraphörna i vardagsrummet, då kom den vrån till nytta känns det väl som kan jag tro och lättare att sätta sej en stund med scrappet.

Kul att ha mamma o pappa på besök. Hälsa dom från oss!

Kram farmor o farfar

2008-10-30 @ 09:38:08
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0