Trött

riktigt trött är jag. Idag så har jag varit på Bodypump på morgonen. Gick riktigt bra, lade på lite extra vikter idag.
Ebba har varit på High school musical med vickan, tänk vilken underbar gudmor barnen har.
Hon har även fixat biljetter så dom skall gå på Disney on ice och melodifestivalen, det sistnämda skall även jag gå på.

Sedan när jag kom hem så var det dax för mange att sticka iväg och träna, då passade jag på att städa här hemma lite.
Ludde och jag tog även en tur till maxi och handlade lite.
Väl där kom jag på att jag lika gärna kunde gå till gymet och möta upp med mange och lillebror.

Efter träningspasset så var jag och mange in på Mybaby och tog Ludde på en test tur i den nya vagnen som skall inhandlas. Skall bli så skönt att bli av med emmaljungan. Det roliga var att ludde gillade den skarpt, han låg där och bara myste.

Vi hann nästan hem så kom våra vänner på besök (Monika, olof och barnen) alltid roligt när dom kommer, vi trivs i deras sällskap.

När dom gick så fick jag ett tokryck och städade ur ebbas kläder som var urvuxna, känns skönt att ha gjort det nu. Tröjor har hon i massor, men byxor är ett måste att inhandla.

Jo lite shopping har gjorts också, se nedan Peak performance parka



Nu är det dax för sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0