vad va de jag sa :)

det började ju inte så bra med bloggandet... ett inlägg och sedan tyst.
Men det skall vi ta igen nu.

vad har då hänt sedan i Tisdags?  Träningen gick hur bra som helst då, jag var pigg och rapp i benen och jag hade en otrolig bra känsla. Så jag hade stora förhoppningar om träningen på Torsdagen. Men vägen dit var inte den bästa uppladdningen. Ludde har nämligen fått för sig att trilskas på natten, han började redan förra helgen, så på onsdag natt brött jag ihop. Han somnar nämligen så fint vid 7-8 sedan vid 2 så vaknar han och somnar oftast inte förrens vid 6 på morgonen, och då är det ju dax att kliva upp för alla de andra. Så han är inte så glad när det är dax att köra Ebba till dagis vid 9.

Detta resulterade i att jag var helt slut, mådde illa eftersom jag inte har ätit bra på flera dagar. Så när jag hoppade upp glad i hågen på cykeln så tog det bara STOPP....
Jag försökte i 20 min sedan gav jag upp. Hade jag fortsatt så hade killen framför mig fått en Pizza i nacken.

Så nu har jag sovit bra och fått i mig den maten jag behöver så idag ser jag fram emot Bodypumpen.
å nu kan jag absolut inte klaga på det.

Annars i helgen så har vi faktiskt en heldel att göra

1, Sätta upp grindar i trappen ( sonen klättrar nämligen upp)
2, Montera den större barnbilstolen åt Ludwig
3, Städa kontoret och eventuellt flytta upp den till övervåningen

Det låter lite, men det lär ta sin tid ;)

Skall försöka skriva nåt mer sedan

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0