Idag

så skulle jag ha tränat, men sent igår kväll så såg jag att Ludde skulle till tandläkaren idag *suck*
Självklart så var det samtidigt, jajaj det var bara att avboka träningen.
Så nu har jag och barnen precis kommit hem, ebba är uta och cyklar och ludde sover.
Själv så skall jag städa undan och jag hoppas att mange jobbar kort dag så att vi kanske kan ta en tur in till slottskogen.


Doktorn ringde idag och det var ett prov som var förhöjt men inget alarmerande utan man vill ta ett till.
Man kommer även att ta mer utförligare prover på magen. Så det är mycke läkar besök nu.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Göttans :)

Då kommer vi förbi!

jajemen de ska vi, dom berättade igår att han skulle spela! Fan va roligt! :D

Men då lär vi ju ta oss en liten skål tillsammans! :)

2009-04-30 @ 11:53:44
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0