Igår

Så fick jag besök av Ulle och Terese. Dom kom in hit på lite kaffe efter att dom hade varit på maxi.
Vi satt och tjôtade om allt och ingenting sörplade kaffe och hade koll på barnen.

Ludde är en riktig kramgo sak så han gav sig på terese direkt



Annars så har jag haft bilen på service idag, blev rädd när teknikern ringde och sa att det inte blev lika billigt som han trodde..... såg direkt hur typ 6000 flög iväg. Men det var inte så illa. han trodde att det var oljefilter och olja som skulle bytas men detta var en 2000 mila service och då behövdes mer göra. Så det blev vad jag hade räknat med ungefär.

Sedan vid lunch kom vickan, hon fick passa ludde medans jag hämtade bilen. Har ingen bilstol i lånebilen och vill inte krångla.
Vickan och jag tog sedan en lång promenad för att hämta Ebba på dagis.
Har varit en underbar dag.
sedan på kvällen så köpte vi thai mat.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tack för gött kaffe ;-)

Tess har övat hela dagen på att kramas o pussas så nästa gång får allt Ludde var med på noterna, hihi.

Kram

2009-04-18 @ 16:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0