Onsdag morgon

Och jag känner mig avslappnad. Ebba ville stanna över hos vickan igår så hon är där.
Ludde kör sin Bobbycar fram och tillbaka, mange har åkt på jobbet och jag sitter här med en god kopp kaffe och kollar in dagens bloggar osv.

Haha nu kommer ludde bärandes på sin potta och sätter den mitt på köksgolvet och sätter sig i den.... Har börjat testa att sätta honom i den nu. Ebba var ju super tidig att bli blöjfri så självklart försöker vi göra ungefär med ludde. Sedan sägs det ju att killar oftast är senare att bli blöjfria. Så vi tar det i hans takt.

Idag skall jag och barnen eller kanske bara jag och ludde åka in på mitt jobb. Jag har 2 kollegor som skall sluta.
Det är 2 riktiga profiler som kommer att försvinna :(
Så det är en avtackning.

Annars så är det inget speciellt idag tror jag. Vädret är skit just nu.... molnigt och 6+. Hoppas det blir bättre så man kan gå ut och bränna på näsan lite :)

Per klippte sig igår och som vanligt så är patrik GRYM
Har lovat honom att inte lägga ut hur det blev eftersom han vill att det skall vara en överraskning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0