På banan igen

Ja det känns som att jag är det nu. Barnen har frisknat till och jag börjar känna igen mig själv igen.
Har haft sådan hemsk migrän och det har känts som att jag skall svimma, spelade ingen roll att jag la mig ner hella kroppen och rummet snurrade iallfall. Var riktigt skitläskigt ett tag.
Så igår var jag iväg och tränade, körde bara 30 min spinn för att testa att knoppen var med mig.

Måste säga att förutom detta mår jag ofärskämt bra. Så underbart med vädret. Vi har börjat gå till dagis nu och efter jag har lämnat så tar jag en långprommis.
Idag så är det exakt 2 veckor tills jag börjar jobba 80%, skall bli skönt på ett sätt men samtidigt så kommer jag att sakna friheten hemma.

Nä nu skall jag fortsätta att jobba, kom in lite jobb nu

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för kommentaren i trädgårdsbloggen! Man kan väl säga att det är tack vare er att jag överhuvudtaget HAR en dator. Och ni har ju också lärt mej massor, Magnus har utvecklats till en riktigt bra pedagog (fniss, inte så dumt det heller).

Skönt att höra att ni är friska och glada.

Kram

2009-04-20 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0