Tisdag morgon

Har precis lagt ner ludde för en liten lur. Vi skall sedan iväg på gymmet, jag skall ta och träna lite.
Åhh vad bra det känns att vara frisk så man kan träna igen.
Vill ju gå ner i vikt ..... har stått stilla sedan mina 10 kilo minus. Är glad att det inte är plus med tanke på att jag inte har tränat och att jag har vräkt i mig godis under påsk.
Så nu kör vi 4 veckors hård GI. Mange blir bara smalare och smalare, eller rättare sagt magrutorna och bröstmusklerna syns igen *mums* hahaha. Så nu svärfar börjar fettkakan försvinna ;) Skämt å sido, vi mår mycket bra båda två av att gå ner i vikt och det är underbart att mange stöttar mig, han behöver ju inte gå ner mer.
Vi har svärmor att tacka för detta. det var hon som efter jul berättade om GI så vi började direkt vi kom hem efter nyår.
Så STORT tack birgitta och ett STORT tack till Ulla-britt som har lånat ut GI böcker till mig.

Nä nu skall jag packa gymväskan och dricka lite WHEY -80 .

kram


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ni har varit så ståndaktiga och disciplinerade! Och som ni tränat! Det har ni er själva att tacka för!

Om ni tycker jag har bidragit till att ni mår bra så är jag förstås väldigt glad.

Kram på er!

2009-04-21 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0