Nu jäklar

har jag kommit igång igen :)

Jag har plockat fram mina scrapp grejer igen och ÄLSKAR det.
Nu har jag lagt scrappandet åt sidan och börjat göra lite kort. Hoppas verkligen att jag tar mig tid nu att hålla på.
Tycker det är lite svårt att kombinera med allt, för det tar ju trots allt rätt mycke tid.

Så vi får se om jag vågar att visa upp lite kort här sedan.
Har nästan inga stämplar så det är man ju sugen på.

Så igår hade jag en underbar kväll ihop med vänner

Ville bara säga detta

Återkommer

Kram

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det lät bra! Men är inte "scrapping" och göra kort samma sak? Hursomhelst, en uppslukande avkoppling är bästa vilan från stress och vardag tror jag.

Här väntar vi på er!

Kram till er allihop!

2009-08-18 @ 13:23:08
URL: http://alnerud.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0