Helgen

I söndags så firade jag och mange 6 år som förlovade. Tänk vad tiden går fort.
Hur firade vi då? Hahah inte med nåt speciellt. Vi åt plankstek i lördags men det var för
att fira Viktoria som hade fyllt år.
Hur som helst så var maten underbar.
 
Ebba och jag var även på skridskoskolan i söndags.
Hon var så duktig förra söndagen men nu så halkade hon bara runt.. frågade en annan av tränarna ifall han tyckte att hon hade oslipade skridskor och han hade också lagt märke till det
Kollade och mycket riktigt så var dom helt slöa, inte undra på att hon såg ut som bambi på hal is.... konstigt med tanke på att jag lämnade in dom på slipning förra söndagen...
jaja jag borde veta att det är skit att lämna in dom i ishallen... så nu skall jag inte snåla mer utan lämna in dom på murbecks så att det blir riktigt gjort.
Mange följde med idag för att kolla på oss.
Han tog även lite bildbevis


Kommentarer
Postat av: Farmor

Kommer ihåg en stackars kompis när jag var liten, halkade runt på sina skridskor på insidan av fotlederna, det gick ju bättre så småningom men det såg verkligen ut som Bambi på hal is. Antar att Ebba har lite bättre rör att åka på...

2009-12-15 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0