Torsdag

Han inte skriva nåt igår. Men jag var iallfall iväg på ridning igårkväll.
Shit vad roligt det var. Jag fick samma häst som förra gången och det var Lucy, hon påminner mig om svärmors häst Agrippa.

Hur som helst så är det mycke speed i henne. Man får hålla in henne hela tiden. Gillar när det går undan lite :)
Även fast att jag är rädd hahaha.

Idag så har jag jobbat halvadagen på kontoret, ludde är fortfarande kass. mange var hemma med honom på förmiddagen.
Även han har fått svininfluensa sprutan nu.
fick veta att en bekants son höll på att förlora livet inatt i svininfluensan, jag ryser bara jag tänker på det. Och än så är inte faran över. Jag/vi tvekade om vi skulle ge och ta sprutan, men nu känns det bara bra.
Så jag ägnar en tanke till honom idag


Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad du är cool, det är inte lätt att rida såna där snabba hästar - jag föredrar Medusa-lunk :-)



Svininfluensan verkar hemsk, här har vi inte tagit vaccin... än... jag är lite i valet och kvalet eftersom jag är gravid. Hoppas att pojken som var sjuk snart blir bättre!



Tack för kommentaren om toaletten, det var ju hur svårt som helst att ta kort eftersom den är så liten :-)



Kram

2009-12-10 @ 14:58:45
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0