....

Har ingen rubrik idag.

Idag skall Ebba gå på dagis för första gången på riktigt länge. Hon ser både fram emot det och inte.
När jag har lämnat henne så skall jag och ludde åka hem för jag MÅSTE verkligen städa här hemma. Mitt hem känns som en påse skit .....

Veckans viktminskning är 1 kg, det är inget jämt flöde om man säger som så. Är glad för detta kg men samtidigt känns det så långt bort att nå de där magsika kg som jag gärna vill komma till. Så om gud vill och skorna håller så skall jag ha en vikt i slutet av juni som jag inte har haft på många år.

Jag måste verkligen sluta med att nervärdera mig själv hela tiden och vara glad över det jag har åstakommit och inte vara less över det jag inte har åstakommit.. ni förstår säkert vad jag menar.

Nu skall jag leva på mitt 1kg under dagen så kanske städningen går lättare också hahahhahahaha

Ha en underbar dag alla mina kära läsare.... för jag vet att det är endel ;)


Kommentarer
Postat av: Vepe

Tycker du verkar kämpa jättebra. O glömm inte den gammla klyschan att man ska hålla koll på måtbandet. Muskler väger ju mer som du säkert vet.

Du kommer att lösa ut detta.

Kram

2009-02-25 @ 10:36:49
Postat av: Farmor

Bra att du kämpar på, tänk på att även en tusenmilavandring börjar med ett steg. Och tänk gott om dej själv, du är en go och duktig tjej, mamma och svärdotter. Men man har sina dagar bortemellan då allt känns trist, det har nog alla.

Kram

2009-02-25 @ 15:07:22
URL: http://alnerud.tradgardsblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0