Melodifestivalen

Ja där var vi i fredags, jag, Ebba och Viktoria.
Och jag måste säga den SUGER.
Hmm skall kanske förklara..... jag har varit på många genrep genom åren, eller rättare sagt alla genrep förutom förra året sedan år 2000. Och detta var det sämsta jag har sett.

Först å främst detta är enligt mitt tycke den sämsta programledaren. Visserligen gjorde hon bättre ifrån sig på lördagen..
På pappret var det starkt startfält men tyvärr föll inte direkt mig på läppen eller JO, Alcazar gillade jag och den där musikal tjejen.

Ebba var inte riktigt på humör, hon är fortfarande inte pigg. Men hennes favvis på genrepet var musikal tjejen. Men på lördagen så diggade hon även alcazar.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0