Nyss kommit hem

från gymmet. Testade idag att kasta om passen, dvs jag började med att springa mina 3 km + att jag la till 500m på roddmaskinen. sedan körde jag 30 min bergspass spinning. Åhh jäklar vilken skillnad det blev.
Nu kändes det verkligen som mina ben fick jobba på spinning passet.
Så detta skall jag testa fler ggr.

Fick även provsvaren från min coloskopi idag. Jag har IBS, vet inte riktigt vad det är men det skall inte vara farligt utan mest jobbigt. Själv tycker jag att det har blivit bättre sedan jag har lagt om kosten och börjat träna regelbundet.

Nu sitter jag och bara tar det lugnt, sonen sover och jag funderar på att gå upp och jobba lite.

hej hej så länge

Kommentarer
Postat av: Vepe

Välkommen till IBS-kubben. Fick det diagnosticerat för drygt ett halvår sedan. Det är väldigt individueltt att ha. Jag blir värre i magen när jag är stressad/irriterad/orolig. Men jag slapp coloskopi, de konstaterade det på första besöket. Kost och träning ska göra att det blir bättre, ytterligare en anledning till att ta sig till gymmet :)

Ha en bra helg. Kram

2009-02-27 @ 07:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0