Rubrik...

Jag har ingen speciell.
Ebba mår sådär, var ju till läkaren och dom vill att vi avvaktar. Orkar inte prata om det, känns bara jobbigt att se sitt barn må dåligt.

angående fröken så är hon just  nu på vilohem :) Hon har allt hon kan önska sig just nu.
Hoppas att hon är så pigg imorgon så vi kan gå på melodifestivalens generalrepetition som planerat.

Idag så fick jag ringa tandläkaren, har en visdomstand som jäklas .. eller rättare sagt det är skinnfliken över tanden son har blivit inflammerad.
Så nu har jag fått kåvepenin och en tid nästa torsdag för bortdragning av tanden.

Jo jag har ju glömt bort att berätta att ludde kan gå. Fast han tycker att det fortfarande går fortare att krypa. Men han GÅR :)
Stolt mamma:)


Kommentarer
Postat av: p o e

Vad kul att Ludde kan gå, grattis! Viran håller sig gärna så nära golvet som möjligt :-)



Hoppas att ni har det bra



Pillan

2009-02-06 @ 01:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0