Varit hos doktorn

IDag eller skall jag kanske säga igår eftersom kl är 01.  Hur som helst så gick det bra, det var riktigt otrevligt och gjorde ont men jag klarade det :)
Så nu har dom tagit en massa prover så vi får se vad dom visar.

Idag eller igår ;) blev ludde 13 månader, tänk vad tiden går fort. Han mår nu mycket bättre och har börjat äta lite. Vi har börjat om från noll så nu äter han 6 månaders mat igen för att vänja magen.

idag så skall jag åka iväg och träna. Skall köra ett 30 min spinnpass och sedan löpträna i 30 min. Skall bli otroligt skönt att komma iväg. Har blivit lite si och så med träningen nu eftersom jag har haft sjuka barn hemma.
Vickan kommer hit och passar ludde. vad skulle jag göra om vi inte hade henne.

Nä nu skall jag gå och krypa ner hos mange och sussa lite.

P.s Imorgon skall jag berätta vad bilden visade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0