Länge sedan sist

Jag har varken haft tid eller lust att skriva de senaste dagarna.
Ludwig har varit riktigt dålig i magen och det har resulterat i riktigt sårig rumpa och det har gjort att han har mest gråtit. Han har även haft feber.
Själv så har jag varit dunderförkyld och feber. Detta till trots så var jag på isen med Ebba i söndags. Det går bättre och bättre för henne.

Nu verkar det som att alla är rätt friska förutom lite hosta som jag och ebba har.

Idag så har jag och barnen varit på gymnasium. Barnen har lekt med världens bästa barbro och jag har tränat spinning.
Som vanligt så ställde jag mig på vågen och det var trevlig läsning (GLAD)

När vi var klara där så ringde lillebror och ville ha skjuts, han behövde köpa ett TV bord och en TV bänk så det var vi iväg och fixade.

När vi var på väg hem så kom jag på att In.At.On har rea och jag behöver ett par springskor
Och det var kärlek vid första ögonkastet :) Det blev ett par Asics Gel-Nimbus 10

Info: Gel-Nimbus har suverän stötdämpning och passar som mängdträningssko för neutrala löpare eller de som underpronerar. Modellen har en ny ovandel med assymetrisk snörning och större Gel® i hälen.
293 Gram. Pris: 1599 kr, men jag hade rabatt



Så nu får jag allt ta och börja springa :)

Tog lite kort på mina älskade barn också



Jag är så lycklig som har min älskade sambo magnus och våra 2 underbara barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0