Många måsten

och NOLL lust. Ja så känner jag just nu.
jag borde städa här hemma för det ser ut för jäkligt. Men jag har absolut ingen lust. Jag börjar och sedan slutar det med att jag sitter här eller på golvet med Ludwig.

Dessutom har jag sådan grymme träningsvärk i axlar, bröst och rygg. Jag var nämligen iväg och styrketränade med min älskade sambo i måndags. Han ville visa mig lite övningar som han tycker att jag skall träna :)
Men som sagt, nu vet jag att jag gjorde rätt iallfall :)

Pratade nyss med Lillebror, jag skall köpa 5-10 st Abercrombie t-shirts till honom, han kommer nog hit ikväll och kollar ut vilka han vill ha, INTERNET är ju bara för bra :)

Nä nu skall jag kanske ta itu med lite tvätt :( Åhh jag vet ju att det kommer att kännas så skönt när det är klart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0