Men vad less jag blir ...

hade skrivit ett långt inlägg om igår. ...

jajaj här kommer det igen kanske inte lika långt ...

Igår var vi bjudna på middag hos Monika och Olof. När vi kom dit så blev vi bjudna på en god drink med lite tilltugg.
Sedan hade monika lagat en super god rätt med Grönsaker, räkor och curry.
Till efterrätt så fick vi äppelkaka.

Som vanligt så är det väldigt mysigt och trevligt att umgås med dom, barnen leker och gör inget större väsen av sig.
Ebba fick för första gången testa på Gustav spelet som oscar har längtat efter att få visa.
Sedan fick jag mig en duvning i Singstar, hahahah man är ju bara för kass. Annat är det med ´Monika hon är en guru på detta spelet.

Så nu blir det kanske ett PS2 till oss med här hemma säger mange.

Ebba sa idag att hon är kär i oscar men att hon inte vill ha hans basilusker .... hmm vad hade hon tänkt att göra!?!?!?!



Tack för en jättetrevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Moika

Tack själva!!! Alltid lika trevligt! Du får komma hit och träna mer på att sjunga... jag vill alltid!!



Kram

2009-01-18 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0