Lördag morgon

vaknade med ett SMS från lillebror. Han stod utanför och behövde sin lägenhets nyckel.
Han hade varit på Liseberg och åkt kanonen och då hade hans nyckel åkt ur fickan.. ja så kan det gå.
Är jag förvånad!?! NEJ, min lillebror lyckas mista det mesta....

Tyvärr så vaknade även ludde så det blev ingen sovmorgon, kanske lika bra det.
Idag så blir det nog ner till havet lite. Ebba är fortfarande hos vickan men dom skulle komma nu på morgonen.

Känner mig fortfarande inte kry. Är tung i huvudet och snorig. Borde kanske inte åka ner till havet, men man vill ju som suga ur det sista ur det fina vädret innan det vänder.

träning, åhh det är mitt dåliga samvete just nu. Har inte tränat på 1,5 vecka. Jag har först skyllt på det fina vädret och sedan på förkylningen... Men men detta skall ändras på nu när jag kommer hem till Rätan.

Nu längtar både jag och Ludde efter Ebba. Han står ute på balkonen och ropar på henne.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0