Torsdag

Idag så började jag morgonen med en löprunda på 3 Km igen. Nu tror jag nästan att jag skall kunna öka på lite.
har kapat tiden med många minuter från i måndags.
Ebba var med mig idag igen. Dock så orkade hon 1 Km idag. Sedan kom det 2 pojkar upp i skogen o gjorde oss sällskap så det var ju roligare ...

annars idag så har det åskat och åskat. Men vi har ändå kunnat vara ute, vi har ju endel blommor att ta hand om... eller rättare sagt: Vickan har endel blommor att ta hand om hahahha.

Ludde har varit grinig hela dagen och har inte velat äta. Då kom jag på en blogginlägg som jag läste på Sara S blogg, det var att hennes pojk tror jag det var hade fått höstblåsor... kollade direkt i Luddes mun. Visst var munnen full med blåsor.... nu på kvällen har han även fått lite feber 38.5. Hmm hoppas alla andra slipper detta nu och att det inte tar för många dagar innan det är borta.

Imorgon så vet jag inte riktigt vad vi skall hitta på med... nåt blir det iallfall

Idag har Ludde hunnit bli hela 1,5 år.



Tjing

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars Ludde... Båda mina killar hade blåsor och feber men Elli fick bara feber sån tur var. Tyvärr håller det i sig några dagar innan de är "ätbara" igen, Hugo åt inte på tre dagar... Rekommenderar fil, yoghurt och kräm... Hoppas Ludde kryar på sig snart!!

2009-07-16 @ 22:48:42
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0