Fredag

Idag har vi varit ute o flängt. Först så åkte vi till Åsarna där vi åt lunch. Sedan vidare till svenstavik och in på dollarstore. För er som inte vet vad det är så är det som ett litet Mini Ullared. där fyndade vi lite :)
Vi for även in till "Centrum" hahah för att handla lite på ICA.
Sedan tog vi turen över Klövsjö och sedan vidare till Böle där vi gick in på Loppis.
Köpte 2 slalom hjälmar till barnen o en leksaks bil till Ludde. Ebba fick ett barn lexicon som hon bläddrar i hela tiden nu.

Sedan när vi kom hem så tog jag och barnen o badade i poolen
Senare på kvällen så hade Ludde ingen bra dag. Han vägrade sova o bara grät.
Faster kom som en räddande ängel och fick honom att sova. Med sig så hade hon glass o hjortronsylt, det var super smarrigt. Jo jag glömde säga att min kusin Tina och hennes kille även kom.

Nu skall jag försöka sova, skall upp imorgon o springa.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Farmor

Va härligt ni har det, låter som riktig skön semester!

Kram till er alla

2009-07-18 @ 16:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0