Torsdag

Här är vi förkylda. Jag o Ludde är riktigt förkylda och det känns som att jag har bomulls tussar i huvudet.
Idag har Ebba varit hos Wilma och lekt. Dom har haft jättekul ute i poolen.

Trodde att jag hade tappat bort mobilen idag med, men till min glädje så hittade jag den mellan sätena i bilen.

Ebba följde med vickan hem idag. Så imorgon så skall jag försöka vila när ludde sover. Är det inte typiskt att man blir förkyld direkt på semestern.

Måste visa lite fina bilder på min vackra dotter (Får man säga så?? )


Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Det får man! Dessutom är hon ju jätte söt!

2009-07-03 @ 09:08:54
Postat av: Vepe

Håller med föregående skrivare. Har man söta barn får man skryta om dem.

Kram

2009-07-04 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0