Födelsedag

Tänk att jag fyllde 22 år i år igen ;)  Närå jag fyllde hela 33 år, fattar inte vad tiden tar vägen.

Iallfall så fick jag en glad överraskning på morgon. Mange och barnen hade fixat tårta så vi fikade innan det var dax att jobba.

Sedan efter jobbet så var det barnvakt ordnat så jag och mange åkte iväg för att fixa min födelsedags present från familjen:)
Glatt överraskad blev jag när det var en cykel som jag skulle få.

Sedan kom ju vickan och hon gav mig en häftig mixer, så den kommer att användas flitigt i sommar.
Familjen Ahlert/Fransson fick jag ett vackert smycke av

Och idag så kom svärmor o svärfar och gav mig ett bidrag till en cykel hjälm o det måste jag verkligen ha med tanke på hur fort det går på cykeln

Så tusen tack för alla presenterna.

Och tack till alla er som har ringt o grattat mig och till er som inte ringde: Jag lär inte komma ihåg er födelsedag heller ..  ;)



Sedan hade svärmor o svärfar med sig RIKTIGA Finnerödja jordgubbar, plockade på morgonen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0