Skit dag

Har gått och retat upp mig på en sak hela dagen, det vill som inte ge med sig.
Eller detta är dag 4 som jag tänker på detta.
Att det skall vara sådan skillnad på folk o folk.

Svintrött efter en dags arbete så var det bara att åka hem till en febrig ludwig som förmodligen fått för mycket sol i helgen.
Han är inte förkyld iallfall.

Senare på kvällen så tog jag och Monika en långpromenad, det var skönt att gå trots att man var trött.

Nu har mange och jag suttit och pratat och jag tar en liten snabbis in hit för att skriva lite.

Vickan var hit en sväng och kollade barnen medans mange och jag var och kollade på kooperativet.
När vi sedan kom hem så hade vickan och ebba bestämt att hon skulle följa med hem till vickan.
Men dom kommer tillbaks imorgon då vickan skall passa barnen en stund medans jag jobbar och mange är på ett möte på kontoret.

Nu skall jag sova.
Imorgon så är det träning igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0