Dagen D

Strålande väder och våren i antågande. Kan det vara bättre dag att kanske få sparken på!?!?!?!

Ja idag skall jag alltså få veta om jag får stanna kvar eller om jag blir uppsagd.
Det var från början 295 st och efter att naturliga avgångar och frivilliga så är det 218 st som måste gå.
Vi var 2000 fast anställda från början.
Så 800 konsulter och 218 fast anställda har alltså fått sluta... undrar vad alla dessa människor har gjort som inte skall göras senare ......

Var in och kollade AMV på morgonen för att kolla lite, jodå det finns allt IT jobb i Gbg... hela 79 st.....
Ja räkna får ni göra själv

Personligen så ser jag det inte som ett nederlag att inte få jobba inom IT det jobbigaste för min del som jag känner är LÖNEN. Jag har jobbat med IT i många år och har på det viset lyckas jobba ihop en skaplig månadslön som jag för övrigt är van vid ...

Ok nu skall jag inte måla FAN på väggen än, kl är nu 08:03 och arbetsdagen har precis börjat och ännu har jag inte hört nåt .... hahah herregud dom har ju haft 3 minuter på sig att ringa ...........

Om jag får sparken idag kommer jag att vara förbannad på mig själv att jag tog och började jobba 2 dagar /vecka hemifrån när ludde var 3 månader.  Ja ni förstår nog vad det innebär med A-kassan .....

Ok till nåt roligare. Idag så är det träning på schemat, ser verkligen fram emot det att köra skiten ur mig själv.

Nu skall jag dricka lite JAVA och lugna ner nerverna.
Sömnen inatt är ju inget man direkt skryter med

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0