Fredag

Inatt har ludde vaknat mer än han brukar. Han somnade som vanligt vid 19, sov sedan till den sedvanliga vällingen 24:00 somnade om direkt. Sedan brukar han ju sova till 07-08 men inte i natt. Nu vaknade han 02 igen för att vilja ha välling, sedan vaknade han igen vid 04:30. Jaja jag hoppas han sover bättre inatt :)

Om 1 timme så kommer vickan för att passa ludde. Jag skall jobba idag och skall ha utvecklingssamtal med chefen och det innebär att jag får åka in på kontoret. Men först skall jag köra min spinn på lunchen. Hur gôtt som helst att ha gymmet precis vid jobbet.

Idag skall jag inte glömma vattenflaskan, det får inte upprepas, fast nu vet jag att jag kan ta en inne på gymini ifall det skulle hända igen.

har planerat att stanna på jobbet till halv fem, sedan åker jag nog iväg och hämtar mange.

På lördag så skall både jag och mange träna, jag skall köra Bodypump vid  10 och direkt när jag kommer hem så sticker mange iväg för att träna.

På söndag så skall jag vara taxi chaufför och det har jag ju inget emot :)

Nä nu skall jag leka med ludde, har gjort all tvätt och städning så det känns så skönt

hej hej


Kommentarer
Postat av: Taxiresenärerna

Tack snälla chauffören för att du hämtade oss på Landvetter! Det var så skönt att få komma hem tryggt till sitt hem.

Kram :-)

2009-03-31 @ 08:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0