Jobbar dag

Ja idag har jag jobbat. På lunchen så var vickan här så jag kunde åka på gymmet. Körde ett 45 min pass spinning.
Kändes hur bra som helst.
Imorgon så blir det ju ingen träning eftersom vi skall till sjukhuset med Ebba.

Känns som veckan kommer att gå fort. Till helgen så skall vi åka bort. Skall träffa gamla vänner, skall bli kul.
Sedan på måndag morgon kommer mamma med tåget.

Satt och kollade igenom lite gamla kort och hittade ett från när jag var 16-17 år .... oj oj vad tiden går fort
Är jag mig lik eller??


Kommentarer
Postat av: Ulle & Simon

Sitter har med Simon. Jag frgade vem som ar pa bilden, han tittade och svarade snabbt utan att tveka: Anna! Sa jag skulle nog tro att du ar dig lik minsann.

Manga kramar fran oss!

Ulle o Simon

2009-03-11 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0