Lite roligare saker..

Idag fick jag Luddes nya vagn. Mange har monterat den så imorgon så skall vi testköra den.

Mange har även satt upp gardin stången inne i luddes rum och jag har satt upp hans nya gardiner, det blev riktigt bra.

vågen visade idag  -0,7 kg, det går sakta men säkert neråt :)

Imorgon så är det träning igen, skall bli skönt att röra på sig och släppa ut lite känslor på spinningen och löpningen.
Känns så skönt att kunna säga att jag tränar regelbundet. Tänk så många gånger man har sagt att man har börjat träna men inte kunnat hålla det mer än 2 veckor eller så ...
Detta gäller efter 24 års ålder ... innan dess så tränade jag ju en heldel

Nu skall jag krypa till kojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0