Ny dag

Nya utmaningar...

Igår så jobbade jag och då finns det inte så mycket tid att skriva och sedan på kvällen är man helt slut.

Jag går som i ett vaccum, känns som att det kanske är dax för mange och mig att få ett LITET brake.. Dvs att han och jag gör nåt utan barn. Hur det nu skall gå till det vet jag inte men det står högt upp på våran lista.
Mamma kommer ju ner nu snart, man kanske skall be henne ta barnen ett par timmar. Tror inte hon säger nej hon har ju erbjudit sig tom. Ja det tåls att fundera på.

Nu har vagnen kommit till Gbg, åhh vad jag längtar efter min dyrgrip :)

Om ett par timmar så bär det av mot gymmet, skall köra det vanliga

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan där!

Det var inte igår vi sågs...=) Hoppas ni har det bra där nere!

Alla behöver vi lite egentid från allt. KOlla på det från andra hållet också så kan ungarna faktiskt behöva vara utan er en liten stund också...;)

2009-03-03 @ 13:16:15
URL: http://ettlivibokstavsform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0