Sicken skitdag ...

Ja jag vaknade inte alls på något underbart humör imorse.
Kan det bero på att jag lade mig 01:30 och somnade 05:30 kanske!?!?
Ja förmodligen. Får inte jag min sömn så blir jag på riktigt uselt humör, och vem går det då ut över? Jo min kära sambo. Ni kan ju förstå vilket humör han blev på också....

Brukar ju träna söndagar men denna dag kände jag inte alls för det ... men mange puttade på mig så jag stack iväh och det var tur det. Jag körde 30 min spinn och 2,5 km löpning som vanligt. Kände mig rätt pigg efter.
När jag kom hem så gick jag in i dimman igen *stön*
Snäll sambo som jag har tog barnen så jag fick sova en stund.

Ludde verkar ha blivit förkyld igen... när skall detta ta slut? Förmodligen aldrig. Han är riktigt gnällig och vill sova.
Vi får hoppas på att det går fort över då svärmor och svärfar kommer på fredag.

Nä nu skall jag göra klart maten innan mange kommer hem från träningen

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0