Tisdag

Halloj alla glada goa läsare.

Har inte uppdaterat sedan i söndags då jag inte har suttit så mycket vid datorn.
På måndags morgonen kom mamma hit med tåget. Snacka om lycka här hemma.
Idag så har jag och mamma varit och tränat. Jag har kört spinning (30 min) och sedan sprang jag 2,5 km.
Mamma gick på gå bandet i 35 min och sedan körde hon ett 30 min Core.

Efter träningen så åkte vi och hämtade Ebba på dagis och sedan har det bara varit lek här hemma.

Imorgon så är det ULLARED som gäller. Ebba fyller ju 5 år på torsdag och presenter behövs inhandlas.
Så mange skall jobba halva dagen imorgon och sedan passa barnen så att jag, mamma och viktoria får handla ifred.

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0