Torsdag

Idag så har jag varit och tränat...  Glömde vattenflaskan och det förstörde hela passet... Jag svettas mycket under ett spinn pass och behöver därför fylla på, när det bara var 5 min kvar så trodde jag att jag skulle tuppa av, fy har aldrik känt så förut.
Så det blev ingen löpning, tog ett varv i gymmet istället och körde mage och rygg.
Imorgon så blir det 45 spinn på lunchen.
sedan skall jag iväg in på kontoret för utvecklingssamtal.

sedan när vi kom hem så fick ludde lunch och sedan har han sovit 2,5 timme.
så nu senaste 2 timmarna så har jag städat här hemma så nu är jag redo att ta emot helgen :)

Annars så är det inge nytt här, jag LÄNGTAR efter Ebba, men hon har det så bra.
En fundering jag har haft nu när hon är borta är: Gud vad lätt det är att vara föräldrer åt 1 barn. Herregud pulsen är på jämn nivå mest hela tiden och man känner absolut ingen stress... skjutsa på dagis, hämta på dagis osv
så ni som har 1 barn, passa på att njut :)
Men som sagt jag längtar efter mitt lilla kaos :)

Nä nu skall jag fixa mat tills mange kommer hem. Idag blir det Torsk och grönsaker med en kall sås

TJING

Kommentarer
Postat av: P

Haha, nog finns det att göra med en liten också, men, dina ord får mig att tänka lite extra på att njuta av att bara ha elvira :-)



Hoppas att ni mår bra



Kram



Pillan

2009-03-27 @ 08:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0