06:15 Pip

Ja då ringde väckarklockan. Klev då upp och bara klädde på mig. Stack iväg till gymmet för att köra ett 45 min spinn pass.
Det var så skönt och uppiggande. Var sedan på jobbet strax innan 8, kunde inte bli bättre.
Jobbade sedan till 12 åkte då hem för att lösa av mange som i sin tur åkte till sitt jobb.

Vid 1 så kom vickan hem med Ebba, hon har ju sovit där en natt.
Jag började packa ihop en liten picnic bag för att sedan ge oss ut i solen och för att träffa Monica och barnen.



Vi var där ett par timmar, ungarna hade jättekul. Ebba har ju inte varit på dagis på 2 veckor så ni kan ju förstå att hon har längtat.

Sedan när vi kom hem så har ludde blivit riktigt grinig, han ville bara sitta i famnen. Gav honom en alvedon och han blev lugnare. Hoppas verkligen inte att han håller på att bli sjuk.



Nä nu skall jag packa gymväskan, skall köra på lunchen imorgon

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0