Besök

av manges lillebror har vi och hans tjej.
dom kom igår kväll så det blev en lång natt för vissa ;) Eftersom en annan inte klarar av det ungdomarna gör så lade jag mig 01:00, resten lade sig vid 03:00 inatt :)

Idag så har vi varit till Freeport, vi skulle ha varit till kungsmässan och sedan till stan, men eftersom jag har åkt på ryggskott så klarar jag inte av att gå....

Så tobbe och frida åkte själva in till stan.

Nu håller vi på att grilla, skräll va!?!??

Har haft en kanon dag.

Igår såg jag en hemsk sak... en man som hoppade från Älvsborgsbron(Huvva)

Dagens kort är på när Ludde myser med farbror Tobbe och Frida


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas verkligen att ryggen snart blir bra.

Kram Maria

2009-05-24 @ 08:22:42
URL: http://olepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0