Hemma igen

Ja nu är vi hemma igen efter en helg i finnerödja.
Vi har haft en lugn och skön helg. Jag har promenerat i massor i skogen och njutit av tystnaden och fågelkvitter.

På lördagen var vi också till jensa och hälsade på. Kollade in malins blivande heminrednings/barnklädes affär. Skall bli roligt att shoppa där ifrån. Det var hur kul som helst att träffa jensa, det är ju inte allt för ofta vi ses.
Så så fort hemsidan är uppe skall jag posta den här.

På söndagen så var vi till kusinerna. Ebba var så ivrig över att få träffa dom. Speciellt Harry. Innan vi for så kom hon fram till mig och sa: Mamma idag kan vi väll skippa stjärnorna, för er som inte vet vad det är så är det ett belöningssystem. Hur som helst så frågade jag: Varför då? Hon svarar: Jo men mamma, jag och harry kommer att vara busiga och jag vill inte mista mina stjärnor.... är dom inte för goa.

Här kommer lite bilder från helgen



Har fotat massor av blommor hos svärmor och svägerskan



Kusin Elvira var också hemma och hälsade på farmor och farfar.



Ojoj, det finns ju så mycket att göra hos kusinerna. Tur att dom inte tog fram fyrhjulingarna :)



Självklart ville Ebba rida. Hon har ju inte ridit lika mycket som kusin Harry så hon var så arg över att inte hon fick rida själv som Harry. Jaja vi ledde henne en bit innan vi släppte henne. Hon var riktigt duktig. Jag gick brevid henne hela tiden och efter en stund började Tilda trava så jag fick springa brevid och stanna henne, detta hände flera ggr och jag började känna mig irriterad på denna olydiga häst, tills ebba skriker ut: Men mamma det är ju jag som trycker på henne.... den lilla busungen var den som manade på henne. Jaja hon klarade ju det så jag får vara stolt.
Kusin Harry tog och galopperade med, men det får allt Ebba vänta LÄNGE med.



Självklart skulle Ludde testa med, det första han låter som när han sitter upp är som en bil hahahahha
Jag har även filmat när ludde rider runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0