Sliten men glad

Har inte haft tid och ork direkt att skriva, men här kommer en liten sammanfattning.

I tisdags så tränade jag precis som vanligt, körde mitt spinn pass och löpning, det kändes lätt och enkelt.
Är så glad att jag kan träna på arbetstid, det förenklar väldigt mycket eftersom mange tränar på kvällarna.

Mamma och pappa är ju här så det har inneburit att dom har varit med barnen så att mange har kunnat jobba lite mer.

Denna vecka går i sjukhusets tecken.  Ebba har 3 besök att klara av och imorgon är det nog hennes värsta av dom.
Imorgon så skall hon lämna blod och då snackar vi inte stick i fingret utan i armvecken. Vi har fått hem plåster med emla så att det inte skall göra så ont, men eftersom detta är som ett stort trauma så tror jag att det skulle gå lika bra utan plåster eftersom hon blir helt hysterisk.
Imorgon skall skall dom göra utökade prover bla nya prover på plasmacellerna som var förhöjt värde på och sedan lite mer magprover.
Hennes hår har börjat växa ut igen (Tack gode gud för att hon inte tappade mer). Jag tycker att hon verkar må bättre och bättre.
Nog om detta.

Idag så har jag tränat igen, samma som i tisdags fast jag sprang längre idag.
Har haft en e-learning kurs idag på jobbet i projektledning, det var intressant och kul.

Imorgon så är det kortdag igen. Måste försöka att börja lite tidigare eftersom både jag och mange skall med till sjukhuset med ebba.

Nä nu stundar HOCKEY :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0