Tisdag

Idag så har jag jobbat hemma från morgonen, eftersom vi skulle med gumman till doktorn idag. Vi vill båda vara med på dessa besök.
Har inte fått svar på alla prover ännu, men det blev som så att hon kommer att börja äta magmedicin.
Sedan väntar vi på resten av provsvaren ifall det behövs mer medicin. Det har varit en riktig tung period men som mange säger så måste vi se positivt på att hon nu skall få medicin och att det förhoppningsvis kommer att göra henne bättre. Jag har kanske lite svårt att se det... Eftersom jag anklagar mig själv att inte ha sett tidigare vad som höll på att hända.
En annan grej som är positivt är att hennes hår har börjat växa ut igen, det visar ju på att hon börjar må bättre.  
Idag så kom vickan hem och hämtade Ebba. Dom skall kolla på melodifestivalen ikväll och bara mysa.  

Mange jobbar och jobbar, igår jobbade han från 19:00-03:00 så vi får se hur länge han jobbar inatt

Nu har jag jobbat också en sväng men nu måste jag bara lägga mig och sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0