Halloween

Idag så vaknade lilleman redan vid 05:30 (Underbart) så jag och ludde klev upp.
Så vid 9 när mange vaknade så var man rätt mör. Men jag satte igång med att riva tapeten i köket, lite roligt med omväxling.
Vi tog oss även ut på en liten promenad hela familjen, barnen vill ju ha gogo( Luddes namn på godis)

Vid 3 så kom vickan, hon och jag stack iväg till gymmet. sprang 4,5 km och sedan körde jag lite magövningar.
En komisk grej som hände var att vi höll på att bli inlåsta i gymmet.
Tänkte aldrig på vad klockan var så vi duschade och snackade och snackade :)

Ebba har varit ute och gjort "Buss eller godis" hos grannarna, hon blev så ledsen när vi sa att hon var för liten att gå själv...

När hon sedan kom in så var vi ju tvungen att ta ett kort. Hon var så stolt att hon hade vågat ha på sig masken och sedan att hon vågade ringa på hos grannarna.

Nä nu skall jag greja lite mat åt folket.



Ludde ville ju inte vara sämre han heller


Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul för Ebba att hon fick gå runt och skrämmas! Och att Ludde fick träna för kommande halloweenar.

Hade vart kul att få bli lite skrämd...

Kram till alla farliga spindelmän och deras mamma o pappa

2009-11-01 @ 09:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0