Mera shopping

Idag så har jag klickat hem, ja jag har lärt mig att man tydligen skall skriva så om man har handlat på nätet och skall vara modern , moahahhaah

Som sagt, har handlat lite kläder, titta och njut


1 Ralph Lauren i Lila
1 Ralph Lauren i Svart
2 Abercrombie T-shirts
1 Abercrombie Långärmad


1 Abercrombie T-shirt
1 Abercrombie långärmad
1 Ed Hardy T-shirt
2 G-star Raw jeans


1 Ralph Lauren (Big pony)
1 Lacoste
1 Abercrombie

Ser verkligen fram emot mina nya tröjor (de på den första bilden)
Resten är ju herrkläder så dom hoppas jag får njuta på annat sätt :)

Nä nu skall jag surfa på resor

hej hej


Kommentarer
Postat av: Vepe

Läckra kläder, var shoppade du dem?

Kram

2009-10-22 @ 08:13:08
Postat av: Farmor

Va snygg o tuff han kommer bli i dom kläderna! Han har det bra som har nån som shoppar åt sej. T.o.m. bortskämd skulle man kunna säja...

Kramkram

2009-10-24 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0