Fredag

Idag har jag jobbat hemma halva dagen och kompat andra halvan.
Mange ringde vid ett och ville ha hämtning, han hade jätteont i huvudet så han ville bli hämtad. Vi åkte direkt upp på dagis och hämtade barnen. Kan ju vara skönt för dom med och inte alltid vara där till 5.

Ebba och jag har varit på ridskolan, hon hade ingen bra dag i sadeln. Förra gången så åkte hon ju av när dom travade (Vi föräldrar får sitta på läktaren)  så nu när det var dax för trav så blev hon så rädd att tårarna sprutade.
Sedan blev hennes häst rädd för nåt och hoppade till så det gjorde ju inte saken lättare.
Jag vet precis hur hon känner eftersom jag själv har varit med om det *suck*

Jaja vi får hoppas på att det blir bättre nästa vecka.

Nu lägger mange ludde och jag o ebba sitter framför tv:n.

Imorgon så kommer vickan hit för att passa barnen. Jag och mange skall faktiskt åka till Ullared imorgon.

Hoppas alla får en bra valborg

Kram

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad roligt :-) Det vore jättekul att komma ner nu under Maj, skulle det passa för er? Äsch, jag ringer så kan vi bestämma något!



Kram

2010-05-04 @ 07:58:49
URL: http://nillalala.blogg.se/
Postat av: Nilla

Tack :-)



Vad roligt att ni kommer uppåt, då måste vi ju passa på att ses en sväng.



Kram!

2010-05-16 @ 13:53:57
URL: http://nillalala.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej!

Vilka härliga barnbarn jag har, vet inte hur jag ska bärga mig tills i morgon då vi ses.

Och du Anna vilka fina kort du har tillverkat. Vet nu vart man ska vända sig!!!

2010-05-17 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0