Onsdag

Jobbig dag på jobbet idag. Slutade med att jag packade ner datorn å åkte hem. Var så förbannad så jag skakade.

Hur som helst så känns det väldigt bra nu. Direkt efter maten så åkte jag till stallet. Jag måste hålla med svärmor om att det e som en fristad. Där släpper allt.
lektionen gick jättebra. idag har vi ridit cavalett bommar, hmm undrar om det stavas så ...
När jag kom ut till bilen hade jag 15 missade samtal o det var hemifrån.. ringer hem och befarar det värsta.. men NÄ
När jag frågar mange vad som har hänt så säger han: Jag har slut på snus ... SUCK
Jaja, det var bara att brassa allt vad jag kunde för att hinna hem innan maxi stängde

Nu skall jag sätta mig och jobba lite

Jo, roligt att se att det e så många som läser bloggen tom "Over there" kollar bloggen ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Nilla

Haha, en krissituation i hemmet, det känns igen :-)



Hoppas att det löste sig med jobbet, och kul att ridlektionen gick bra. Jag har nedräkning tills jag kan sätta mig upp, och nu är det nog inte mer än ca 2 månader :-)



Kram

2010-04-29 @ 07:59:00
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0