Indien

Ja nu har jag varit här i 3 dagar och jag är riktigt dyng förkyld. Inge kul alls med tanke på att man skall försöka vara på topp.

resan ner gick jättebra, den var lång.. men tiden snurrade ändå på rätt fort.

Lördagen träffade vi Ulf som tog oss till Leelas Palace, det är ett jättestort lyxigt hotell. Där vi åt god lunch.
Sedan kom även Maria och Mattias och vi tog en sväng till ett shopping center där vi såg på bio.

Söndagen hamnade vi även på leelas för att inta en lunch som tog 4 timmar. Vi åt den tillsammans med bla Chefen för APAC och hans fru, maria, mattias, ulf, mickael med familj.

den lunchen var grym... och alla efterätter vill jag knappt nämna :)
Efter detta tog vi oss till Mattias och Marias hotell för att jobba ett par timmar.

Idag var första dagen på kontoret, det var lite nervigt att träffa alla, men det känns bra nu.
Jag och fredrik blev välkomnade med blommor.

Postar lite bilder. Jag har så mycke intryck som e helt sjuka som: 4 st på en o samma moped, korna som går överallt, har åkt 120 km/h över ett fartgupp (huvudet slog i taket) alla barnen som tigger pengar
Indien e både himmel och helvete ...








Kommentarer
Postat av: Svärmor

Förstår att det känns omtumlande med alla kontraster, moder Svea kommer nog att kännas väldigt lugn och annorlunda efter din vistelse.

Hoppas du är bättre från förkylningen och att du har det bra!

Kram

2010-08-31 @ 08:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0