Fredag

Igår så ringde dom från dagis o sa att ebba var magsjuk. Åkte iväg o hämtade henne o körde hem henne till mange som var hemma med Ludde.

på kvällen så ställde jag mig och bakade lite bullar, vem vet vi kanske får besök någon dag... Barnen blev ju överlyckliga.

Och detta med Ebba var absolut inget.. tror dagis är livrädda för magsjuka o överreagerar.

Ludde tyckte vi kändes på bättringsvägen, men inatt så vaknade jag med att han var het och mycket riktigt, han hade nästan 40 i feber *suck*

Idag så är det meningen att Ebba skulle ha varit på ridskolan, men tyvärr verkar det som att vi får ställa in det då mange inte har någon möjlighet att komma hem till 3.
Men han har lovat henne att ifall han inte hinner hem så skall han betala en privat lektion till henne.

Jo jag såg nåt kul nu här ute som ABSOLUT inte tillhör vanligheten


Kommentarer
Postat av: Fammor

Magsjuka är inte kul, tur att det inte var det men stackars Ludde, han har verkligen fått så det räcker.

Hihi, va kul att ni också har snö, hörde att självaste Volvo-dirren skulle ta sej en tur också.

Här har husbond fått skotta av altantaket idag - ca 80 cm hårt packad snö, inte bra när det väl börjar smälta.

Kram

2010-02-05 @ 20:35:49
Postat av: Ulle

Jag kommer gärna på kaffe o bulle!!!

Kram

2010-02-05 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0